Fakturaadresser
FAKTURAADRESSE FOR FERDA NORGE AS ORG.NR 919 639 466
Ferda Norge AS
919639466
Rådhusgata 23
0158 Oslo
Ferda Norge AS mottar fakturaer elektronisk:
1. Elektronisk faktura:
Ferda Norge AS benytter Visma.net AutoInvoice for mottak av elektroniske fakturaer.
Elektronisk fakturaadresse: 1902: 919639466
2. Faktura sendt pr. e-post:
Dersom e-post løsning benyttes m faktura være i tif- eller pdf-format og sendes til Ferda Norge AS på følgende adresse:
919639466-NO@azetsinvoice.com
KRAV TIL MERKING AV FAKTURAER
1. Elektroniske faktura
Ferda Norge AS benytter Visma.net AutoInvoice for mottak av elektroniske fakturaer. Visma.net AutoInvoice er et aksesspunkt knyttet til PEPPOL som er infrastrukturen offentlige myndigheter i Norge og flere andre land benytter. Ferda Norge AS er registrert som mottaker av fakturaer i ELMA (elektronisk mottakeradresseregister) og fakturaer kan sendes elektronisk til mottaker fra AutoInvoice eller andre aksesspunkt knyttet til PEPPOL. I PEPPOL i Norge benyttes fakturaformatet EHF.
Elektronisk fakturaadresse: 1902: 919639466
Direktoratet for forvaltning og IKT (Difi) har opprettet en egen webside for informasjon om dette, se
http://anskaffelser.no/e-handel/faktura
For EHF fakturaer oppgis denne informasjonen om i følgende felt:
Referanse: EHF 2.0/3.0
Avdeling: cbc:BuyerReference
Vår ref.: cac:AccountingCustomerParty/cac:Party/cac:Contact/cbc:ID
2. Faktura sendt pr. e-post
- én fil pr. faktura – hver epost kan inneholde flere filer (fakturaer)
- samme krav til merking av fakturaen som for papirfakturaer
- A4-format.
- NB: Merk at det utelukkende er maskinell behandling av e-post sendt til denne adressen, slik at e-posten kun må inneholde fakturaer, kreditnotaer og eventuelle purringer.
For å sikre en mest mulig effektiv fakturabehandling ser vi oss dessverre nødt til å måtte returnere fakturaer som ikke oppfyller kravene. Alle fakturaer skal sendes til fakturaadressen, og vi vil ikke akseptere fakturaer som sendes til post- eller kontoradresse.
Invoice addresses for FERDA NORGE AS VAT 919 639 466:
Ferda Norge AS
Rådhusgata 23
0158 Oslo
NOTE: Ferda does not offer invoices sent by traditional mail.
Invoices sent via E-mail
Primarily, we prefer receiving invoices via e-mail. If you have this opportunity and want to submit invoices in tif or pdf format per e-mail, invoices may be sent to:
919639466-NO@azetsinvoice.com
It is required that there is only one file per invoice, but every e-mail may contain multiple files (invoices). There are the same requirements for labelling electronic invoices as for paper invoices. Invoices must be in A4 format.
Note that e-mails are processed mechanically. Therefore, e-mails should only contain invoices and no other documents.
Requirements for labelling invoices
In order to process your invoice, we ask you to
- Use the receivers legal name and ID as above.
- Label the invoice with your legal company name
- Include both VAT and bank account number
- Invoice and any sub-documents are not stapled together (use clips if needed)
- Invoice must include reference to correct location/department and our contact person.
To ensure an efficient invoice processing, we unfortunately have to return invoices that are not labelled according to the requirements.
All invoices must be sent to the invoice address and we will not accept invoices sent to post or office addresses.